29/6-16

Ehhh, är vi på riktigt inne på slutet av juni? Det går en aning för fort. Midsommar flög förbi och sen dess har jag bara jobbat varje dag. Jag har två pass kvar + det jag har idag, sen tar jag ledig helg! Och som ni säkert vet, är det ingen vanlig helg. Jag och en skara människor tar bilen till Höljes för att hänga där under rallycross VM. Det är nog den sunkigaste hålan i världen den helgen, och något jag egentligen borde avsky, men på något sätt, älskar jag det! Så nu är det bara att börja packa ihop och köpa med sig det som behövs för en helg i husvagnen! Det lär bli en salig blandning av husvagnsliv, flänga runt och kolla på människor, festa och kika rallycross.

Vad har ni haft för er då? Jag och Oscar körde på romantiskt dejt på OKQ8 där vi köpte med oss varsin Frensh hotdog som vi avnjöt i bilen påväg hem efter ärenden på byn. Hehe, har man inte tid till att gå på restaurang och äta, så får man göra så. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0