1/6-16


Wow, vilket underbart väder som dök upp igår! Sommaren är här! När Oscar slutade jobbet igår kväll, gick jag och mötte honom. Alltså, att kunna gå i shorts och linne utan att frysa efter att klockan passerat 22.00, är ren magi. 

Idag är det dunder-mega-varmt. Svetten rinner så fort man anstränger sig. Oscar och jag startade dagen med frukost på Wiener. Så mysigt! Kaffe och smörgås på deras lilla terass, där vi pratade och kollade på alla människor som passerade (Ehhh, finns det något roligare än att kolla på förbipasserat folk??). Därefter blev det en runda på byn. Jag är ute efter lite sommarkläder innan vi drar till Turkiet, men det fanns inget som direkt klädde min kropp. Haha, jag testade ett par jättesnygga brallor, men jag såg på riktigt ut som om jag både tappat min bakdel och som om jag bar blöja, heh..! Ingen vidare hit. Det får nog bli en sväng till Karlstad nästa vecka. Vill hitta lite längre kjolar, någon figurnära kavaj/jacka, sköna byxor och luftiga blusar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0