8/9-15


And I'm back, i en av världens bästa städer!!! 

Hej svejs från BARCELONA!! Shit vad smidigt resan gick, allt från resan till Norge, till resan till lägenheten vi hyrt här i Barca. Om jag var trött i morse? He he, jaaa... Alltså, endast 2 timmars sömn lyckades jag få till i natt. Nervositet och en massa annat, gjorde så att John Blund inte ville dyka upp. Nåväl, jag har börjat piggna till nu. Här skiner solen och det är 24 grader. Så, så underbart! Dock är jag lite rädd för att jag kommer börjar frysa i oktober, frusen som jag är. En bra anledning till att få shoppa nya kläder. ;-) Vi bor verkligen jättefint, och vi har ju världens mest najsa uteplats!! Där ska vi sitta och mysa både mornar och kvällar. I love it. 

Nu har resten av familjen dragit på lite handling, och jag har lyckats ta mig en dusch. Känner mig som en ny människa. Vi tänkte dra ut i solen och luncha lite, sedan är planen att kolla in Barca lite, samt gå ut och käka middag. Nu ska jag få mina resekompanjoner att älska denna stad lika mycket som jag gör! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0