14/9-15


Vilken rejäl kickstart det var på skolan! Sjukt skoj! Idag var det mest introduktion och lite prova på. Det är inte klokt hur mycket vi ska lära oss, men 4 veckor är lång tid! Och med mycket jobb kommer man långt! Vi har redan börjat få massvis av läxor, och hjärnan känns rätt mosig nu. Jag minns ju knappt hur man pluggar, men jag är som tur är, väldigt lättlärd. Teorin är jag minst orolig över, det är de praktiska sakerna som oroar mig mest. Men det kommer bli kul!! 

Hemlängtan har inte varit nådig idag, men jag har verkligen hamnat i ett rum med jättesköna tjejer. Det känns bättre när jag hänger med dem. Och dagarna går fort nu. Nu gäller det bara att kämpa och ge allt, för det vore ju katten om man inte skulle klara detta nu!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0