walking the streets of barcelona

 
Sista dagen i Barcelona, strosade jag runt bland vackra, mysiga gränder i flera timmar. Om man kan förälska sig i en stad, är det just det jag gjort. Jag får aldrig nog. Jag måste i framtiden åter åka dit, jag är inte klar med denna stad. Men det kanske man aldrig riktigt blir? 
 
Jag har nyss kommit hem från jobbet. Vi provkör ett mobilt internet hemma för tillfället, och som ni ser, funkar det, så vi ska införskaffa det. Jag tänkte ta och slänga ihop en köttfärssås, så den är färdig lagom tills Oscar kommer hem. Det är så skönt att dra på musik och få dola i köket alldeles ensam hemma. Ni vet, dessa stunder man har själv, är rätt bra ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0