27/10-15

 
Och så var tisdagen mer eller mindre över! Jag har åkt hem till mamma och syrran, så jag pasar på att blogga lite. Vi har ännu inget internet i stugan, nämligen. Jag har haft två lediga dagar, och de har tagits till vara på. Igår tog jag och Oscar en promenad runt området där vi bor (bilder ovan), då vi egentligen inte är så kända med stället vi flyttat till. Men åh, det är vackert alltså! Vi har även fått mer och mer ordning i huset. Äntligen är teven på plats! Och så har vi gått och blivit med katt. Min lilla Pärlan fick flytta in hos oss igår. Stackaren är alldeles förvirrad, men hon vänjer sig nog snart. Utöver det, har vi hälsat på släkt och vänner. Det blir väl mycket sådant nu i början. 
 
Nu ska jag åka hemåt och mysa i soffan med katt och gubbe! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0