23/10-15


Gårdagen fick bli en dag då jag uträttade ärenden och slog på stort och lagade trerätters. Oscar var borta hela dagen, så då sysselsatte jag mig i köket. Efterrätten, chokladpannacotta, var gudomlig. Ska definitivt laga den igen! Idag tog vi sovmorgon. Mitt huvud är riktigt förvirrat, jag glömmer saker hej vilt, och vilken dag det är, vet jag knappt. Jag väntar på att bli normal igen. Men det lär nig ta ett tag, känner att jag ännu inte landat i att jag är hemma igen, samt har flyttat. När vi lyckats pallra oss upp ur sängen, åkte vi bort på fika hos några Oscar känner. Och sedan flög dagen iväg. Nu väntar jobb tills imornbitti, å då lär det bli stress stress stress. Ahhh, inflyttningsfest i morgon, så mycket att göra, men ack så kul. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0