8/11-15

 
Under mina två år som vikarie, har jag aldrig varit sjuk. Men igår var det dags. Jag vaknade upp med magkatarr utan dess like, och låg som död i sängen ända fram tills kvällen. Stress och att jag missköter mig (dricker mycket kaffe och äter för stark mat), har gjort sitt. Jag har sagt det en miljon gånger, att jag måste skärpa mig, men det slutar alltid i att jag får en magkatarrs-attack iaf. 
 
Well, well! Jag startade morgonen i sängen med serier och frukost. Lite som den gamla goda tiden när jag bodde hemma hos mamma. Det var så jag laddade om mina batterier. Och idag fick det bli så, då Oscar stack iväg vid nio och jag inte har några större planer tills jag ska jobba. Måste dock ta och städa här hemma en sväng. För att vara så litet, blir det väldigt fort rörigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0