4/5-15


Morning people! Jag lyckades kasta på mig lite måndagsångest nu under morgonen, när jag mer eller mindre råkade boka fel förköpsbiljetter till The Island Festival, som ingen mindre David Guetta kommer att besöka. Istället för stantardbiljett köpte jag VIP-biljett... Nåväl, har man tur kanske man lyckas se något för en gångs skull, man har ju dessutom egen bar och egen entré, vilket iof inte är helt fel. 
 
En ny vecka är här och jag känner mig mer än redo för att ta mig an den! Jag sitter nu och smuttar på en kopp kaffe, medan jag checkar sociala medier, kollar reseor och lite annat smått och gott. Ja, resor. Jag är så himla sugen på att resa. Första veckan i juni är helt blank, så då skulle jag väldigt gärna vilja sticka. Någon som är sugen på att bli med? Hör av er isf, jag är öppen för förslag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0