Mârten och val

 
Förfest med mojitos ↑
 
Full fart hela helgen är vad som gällt! Jag har gått runt bland stånden och kikat, ätit nougat och umgåtts med familj och vänner. Jag har även varit ute två kvällar i rad. I går samlades vi ett gäng för förfest innan vi drog till Faktoriet för dans natten lång. Herregud vilken rolig kväll det blev, lite smått galen, men kul! I dag är jag otroligt trött på grund av att det blev så sent i natt (snarare i morse haha). Men iaf, nu är marknaden över för detta år!
 
Jag har efter ett jobbpass här på kvällkvisten suttit framför teven och sett hur valet gått. Det var spännande! Nu måste jag sova, lyckades dygna i natt och sov inte mer än tre timmar på dagen. Puh... Kroppen är inte van vid att vara igång så länge! Förresten, krönikan dyker upp imorn istället, det har tyvärr inte riktigt hunnits med idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0