Lördag

 
Min nya jacka som jag är mer än nöjd med. Hittades inne på H&M i Stockholm för ynka 299 kronor! Vilktet kap!
 
Hallå på er! Jag har ägnat dagen med min syster. Först åkte vi till pappa för att spela in en film till mitt au pair-room. Haha, det kändes så konstigt att sitta där i soffan och prata om sig själv på engelska. Det blev säkert några småfel, men jag är ändå nöjd. Nog för att jag är bra på engelska, men som jag sa i videon: "I am hoping that I will improve my english", för ja, helt perfekt blev det ej. 
 
Sedan har jag umgåtts med familjen. Jag och Linnea kikade på nyårsklänningar, det finns så mycket snyggt! Har fastnat för några stycken. Men än är det ett kvar tag - vi kan ju börja med halloween först, till exempel. Nu har jag åter landat hos pappa, för jag tänkte sova här i natt. Hemma hos mamma väcker mig katterna hela tiden, jag blir galen på dem. De krafsar på dörren, hoppar på fönstret och jamar. Här finns inga katter, så i natt ska jag sova gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0