It's Friday!

 
Morning gott folk! ♥
 
Jag blev inringd för jobb i dag, så det är vad som står på schemat. Börjar nu vid åtta och slutar vid halv tio ikväll. Jag åkte aldrig bort och fixade rummet vid pappa igår, så jag tänkte bosätta mig där i natt och pyssla lite (ska allt sova också!). Trots att huset ligger alldeles intill vägen och det är rätt så trafikerat, sover jag gott där.
 
Vet ni vad jag gjorde igår förresten... Jag är LILA i håret! Jag hade en lila färgbomb hemma, sedan tiden då jag var lilaröd i håret, så jag la den i håret. Och hips vips så blev de ljusa partierna lilaröda. Såå fint! Dock hoppas jag att det går bra att få ur det när jag väl vill det! 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Har med läst den boken! Sååå bra! Läst alla hennes böcker.

2014-10-06 @ 17:53:23
URL: http://pausivardagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0