16e Oktober 2013 - Skitdagar, men ändå massa positivt!

 
De senaset dagarna har varit skitdagar. Varför?
 
1) Jag har åkt på en förkylning, vilket har gjort så att jag inte kan träna (trodde aldirg att jag skulle skriva den meningen)
 
2) Jag tappade min telefon i marken igår, vilket ledde till en sprucken skärm. Min andra spräckta skärm för i år. Bra jobbat Josefin. Jättebra.
 
3) Och så snöade det idag. Jag hatar att det börjar bli kallt. 
 
Men bortsett från det så har allt varit super! Fina fikor med vännerna, planering inför framtiden (skriver mer om det senare!) och korta skoldagar. Underbart. Gavin DeGraw har även släppt världens bästa album, vilket förgyller mina dagar ännu mer! Och snart är det Halloween och biljetter till Aviciis konsert i Stockholm ska bokas. Även en utlandsresa ska ordnas. Så mycket kul framöver!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jerry

Tjenare, nice blogg förresten!

Du säljer inte din trasiga iphone??

Hör av dig annars, [email protected]


Mvh Jerry

2013-10-28 @ 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0