22a Mars 2013

Åh vad skönt med helg! Veckorna går så himla snabbt nu, bara en vecka tills påsk och lov. I kväll har jag och min syster varit ensamma hemma, så vi har kollat på "pretty little liars" (vi ser ju om serien) och "Jersey shore" (det gör en alltid på bra humör, värsta lyckopillret). Helg innebär alltid massa serier, vilket gillas skarpt! På fredagarna försöker jag även låta bli allt som har med skolan att göra, för man behöver riktig ledighet. Nu ska jag hoppa i säng och spela "Candy crush", det gör mig nämligen alltid jättesömnig. Haha.

Jag bjuder på en bild från media-leltionen som vi hade i dag. Vi håller på att måla ett bildmanus till en musikvideo som vi ska få göra själva. Riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0