Mobilbilder från Barca

 
// 1. Vi åkte tåg till Barcelona, då var vi oerhört slitna efter en lång resa // 2. Vi shoppade en hel del. Bland annat skor //
 

// 1. Men mest pengar slösade vi på skavsårsplåster // 2. Jag tyckte det var jättecoolt att det fanns en restaurang som hette "Guito", ett uttryck som finns med i Jersey Shore (googla upp det om ni inte vet vad det är) //
 
 
// 1. Det fanns gott om palmer // 2. Jag ville visa klubb-miljön, då fotade jag en stol med massa blinkande lampor på.  Sådan knepig idé. Hm... //
 
 
// 1. Saga var alltid framme med telefonen och fotade. Hon ville verkligen dokumentera allt! // 2. Vi fann några konstiga klockor som vi var tvungna att fota //
 
 
// 1. Utsikten från Parc Guell // 2. Den helt fantastiska stranden. Så fint och underbart //
 
 
// 1. Tar man hål i tungan måste man visa det med att gå med öppen mun hela tiden. Jättefult, jag vet // 2. Vi var precis som alla andra tvungna att ta en toa-bild, för det gör man ju när man är på fest, eller hur? Den blev dock inte allt för charmig... //
 
 
// 1. På väg hem från La Terazza skulle jag fota det fina slottet (eller vad det var), det gick inget vidare // 2. Dagen efter fotade jag det på nytt, det gick betydligt bättre //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0