12e Juli 2013 - Get ready for ARTPOP

 
Min dag blev så himla mycket bättre när jag möttes av denna bild. Lady Gaga släpper ny singel 19/8 och nytt album, ARTPOP, 11/11. Jag är så förväntansfull och glad. Alla människor har nog en kändis de gillar lite extra, och för mig är det definitivt hon. Jag skulle kunna rada upp flera hundra anledningar, men det har jag inte tid med. Men tre exempel är: det finns ingen som sjunger så bra live som hon gör, hon stöttar HBT-rörelsen och går sin egen väg - så himla häftig kvinna.
 
Nu ska jag kila iväg för att packa in presenter och fixa inför ikväll, då vi ska fira mamma i förväg. Hennes riktiga stora dag sker i Spanien, så då går vi ut och äter. Men jag, min syster och min systers vän har en present som är alldeles för stor att ta med, så den ska hon få idag. Släkt väntas komma över vid halv sju, och innan dess ska en hel del hunnits med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0