23e Augusti 2013

Denna dag har minst sagt varit konstig och lång. Vi skulle ha tre lektioner och gå 08.15 till 15.55, men runt 14.00 fick vi veta att det inte skulle bli någon mer lektion för dagen. Vi gjorde alltså endast en lektion mellan åtta och nio i morse, men ändå var vi i skolan så länge. Haha. Men man fick i alla fall umgås mycket med vännerna! Mysig fika på Wiener och lite behövlig shopping hanns med. Efter skolan for jag och min far till en stuga mitt i skogen (skämtar verkligen inte när jag säger det!) och hälsade på släkt. Trevlig eftermiddag! Nu väntas en tidig kväll och i morgon blir det lång sovmorgon och städning!
 
Har glömt visa er dessa bilder från Barcelona! Ett superfint ställe som ligger alldeles vid Plaza Espanya -ni måste besöka det om ni är i Barca. Såå vackert!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0