9e Oktober 2012

Jo då, jag lever, men bloggen har fått vila lite. Jag har haft fullt upp och varit hur trött som helst både i söndags och i går. Jag har även ingen kamera för tillfället, eftersom jag lyckats glömma den hemma hos en vän. Så kan det gå!
 
I lördags var det hur som helst en fartfylld kväll som blev ganska galen. På söndagen tillbringade jag hela dagen i soffan, alldeles för sliten för att orka göra något annat. Av någon anledning hade jag svårt och sova, vilket resluterade i att jag var som en zombie igår. Vid sextiden igår kväll somnade jag och vaknade upp vid tio och insåg att det kanske var dags att tvätta bort sminket och hoppa i pyjamasen. Haha. Sen sov jag ända fram tills halv sju i morse. Fast jag är fortfarande lika trött med världens huvudvärk. Aj, aj, aj... Hela familjen är sjuka och lediga idag. Jag har bara friluftsdag idag, så jag missar i alla fall inget viktigt.
 
Nu ska jag fortsätta att kika på "Desperate Housewives" och kanske försöka sova lite till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0