29e Oktober 2012

Jag har hunnit med massvis under detta lov än så länge! Antagligen för att jag har vaknat sjukt tidigt varje dag, något som verkligen inte är likt mig. I dag när jag steg upp såg jag den vita backen utanför fönstret. Det är inte ens november och snön faller redan ner. Mina vinterkläder har börjat åka fram, men jag känner att jag gärna skulle tänka mig att gå i min tunnare jacka ett bra tag till. Fast det är nog dags att sätta på sig varmare kläder nu.
 
Jag och min familj har nyss ätit frukost och ska nu placera oss i soffan och se en Bond-film. Vi fick låna två filmer av min mors vän, så nu ska det kollas! En riktigt mysig start på denna morgon ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0