Breaking Dawn Part 2

I kväll var det även dags för mig att se den sista filmen av Twilight-serien. Efter att ha älskat Breaking Dawn Part 1 så var jag minst sagt förväntansfull. Men när eftertexterna började rulla och Twilight sagans sista stund var kommen kände jag mig besviken. Nu när jag kommit hem och lyckats smälta det lite har min uppfattning dock ändrats. Filmen var bra, det var den. Men den föll mig inte helt i smaken. Hur som helst så tycker jag att ni bör se den om ni följt resten av filmerna! Jag kommer garanterat se den igen (när jag är mindre trött - trodde jag skulle somna på bion...) Jag har i alla fall tänkt mig att nu börja ta mig an Twilight-böckerna. Det ska bli spännande!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0