Oj vilken hårresa

Under ett års tid har jag växlat i hårfärg oftare än vädret ändrats. Under sommaren var jag mörkbrun, näst intill svart. När sommaren närmade sig slutet blev jag något ljusare, fast fortfarande mörk. När september kom blev jag knallröd, sedan vinröd och till sist mer rödbrun. Efter det fick jag en idé om att bli blond. Det ledde till morotsfärgat hår. Sen blev det ljusare och nu är det ganska ljust med gul-orange toner.

Jag tror att antingen föredrar man att ha mörkt hår, eller så diggar man det ljusa mer. Jag föddes ljus men föredrar den mörka färgen mycket mer. Nu saknar jag mitt röda hår otroligt mycket, men jag tänker vänta tills hösten med att färga det. De flesta säger ju att jag ska vara mörk. Håller ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0