4 Maj 2012

Hej hej!

Det kändes inte så kul att stiga upp och se att det snöade utanför fönstret imorse. Det är ju för tusan maj?! Det får faktiskt ta och bli sommar nu! Vi behöver all sol vi kan få!

Annars har det varit en toppendag. Skolveckan har ju för min del gått extra fort, men jag kommer få en lång och jobbig helg istället. Sovmorgonen som jag skulle vilja ha imorgon kan jag bara glömma! Det är stenhård träning inför cabarrén, som min skola har nu till veckan, som gäller. Fyra shower ska vi ha, om jag inte har helt fel. Så hela helgen och veckan kommer bli uppbokad. Nästa helg är det även dags för ukm. Fullt upp!

När jag kom hem blev det supergod middag med familjen och nu är det hockey-kväll. Hockey VM har ju börjat idag och nu spelar Norge och Sverige. Det är riktigt spänande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0