12 Mars 2012

God dag!

Då var denna måndag gjord. Vårat nya schema som vi fått är inte alls roligt. Vi slutar fyra tre dagar och tre två dagar. Det kommer verkligen bli kämpigt under denna perioden, men det är tur att det är mycket lov som väntar.

Vädret har varit prima idag och man kunde absolut vara ute utan jacka. Nu är det vår på riktigt! Jag hoppas verkligen att snön försvinner, för jag har lust att börja övningsköra. Ta tag i det där med körkortet. Att lära sig regler och skyltar tror jag kommer gå bra för min del, eftersom jag är lättlärd, men körning är förjävlig för min del. Haha.

Jag måste bara bjude på en sådan "härlig" låt här på eftermiddagen! Man blir i alla fall väldigt glad! Det är Ryssland bidrag i Eurovision Song Contest 2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0