Filmdag

Det känns som att denna dag aldrig tar slut, plus att den känns otroligt lång. Att gå upp några timmar tidigare gör verkligen mycket. Men med regnet som inte vill sluta så är det inte så himla mycket man kan hitta på. Jag har mest legat i sängen och sett flera "Miss Marple" filmer. Ni vet den fräna tanten som är så gullig och löser mysterier? Det är sådana mysig filmer.
 
Ikväll har vi tänkt ha Harry Potter marathon jag och några tjejer. De filmenra älskar jag. Kan nog inte tröttna på dem. Jag bara måste börja läsa böckerna någon gång, men det känns som att jag aldrig har tid - fast att jag har all tid i världen.
 
Fann några gamla iPhone-foton på mig och syrran. Haha. Ja man kan ju undra vad felet är... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0