Live my life



Jag fann ett klipp ifrån Oslo igår, som Far East Movement lagt upp på sin facebook-sida. Jag spelade in en liten film på slutet, när LMFAO framförde "sexy and I know it". Ska lägga upp den imorgon tänkte jag. Har inte ens hunnit att kolla på den själv.

Jag måste ju berätta om basen som var där! Haha. Herregud alltså. Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt ett sådant tryck! Jag trodde under ett tag att min hjärtrytm skulle rubbas och att jag skulle dö precis där. Ramla ihop mitt på golvet med tusentals fans hoppandes på mig. Bli platt som en pannkaka till sist. Men inget av det där hände, jag fick bara lite svårt att andas av trycket. Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0