5 Februai 2012

Idag bjöds det på en väldigt god frukost här hemma! Efter en sovmorgon tills klockan halv ett så steg jag upp till nybakta frallor, en massa pålägg, te, yoghurt, juice och annanas uppdukat på bordet. En härlig start på dagen. Det var skönt med tolv timmars sömn inatt, efter mycket dåligt sovande under hela denna vecka. Så idag är jag pigg och glad!

Jag ska leta reda på några böcker som det ska läsas i nu under eftermiddagen innan jag ska ta en pause med några avsnitt ur någon bra serie. Har ju hårddisken full med många bra. Men tyvärr så krånglar ju min hårddisk en hel del förtillfället, och jag trodde den gått sönder helt förut. Då fick jag lite lätt panik, med tanke på alla dessa tusentals bilder som ligger lagrade på den. Fast som tur var så var det falskt alarm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0