20 Februari 2012 -Ikväll blir det LMFAO

God morgon!

Medan de flesta är i skolan och på jobbet har jag tagit en lång sovmorgon. Vi som ska iväg bestämde nämligen att ta ledigt hela dagen. Det är inte helt fel att vara uppvilad eftersom det kommer bli en lång natt. Kommer antagligen inte vara hemma förrän vid ett-tvåtiden inatt.

Jag ska ta och plugga lite nu i alla fall. Provet kommer nog gå sisåder imorgon, men jag tror att jag kan mer än vad jag tror. De bästa skrvivningarna gör jag när jag inte är helt beredd, så förhoppningsvis så ska det gå bra.

Vid två ska vi sticka ner till Torsby för att äta något innan vi åker iväg mot Oslo. Halv åtta tror jag konserten börjar, om jag inte minns helt fel. Förbandet består av Far East Movement. Jag hade först ingen aning om vilka de var, men när Julia berättade att det är de som gjort låten "Lika a G6" så fattade jag vilka det var. Något senare så hoppar väl LMFAO upp på scenen och hela partyt drar igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0