Tänk er för, ni vet inget



Det förra inlägget skrevs INTE av mig. Nepp, det var mina fina vänner William och Saga som bloggade åt mig när vi hade lunch. Men det var ju lite kul, haha. Vi fick dubbellunch idag tack vare att vår samhäll var inställd, lite segt, men ändå skönt med långrast.
Jag är så himla sur nu. Så himla vansinnigt sur. På allt och alla, nästan. Det där var väl kanske att ta i. Men en del är sådana idioter. Åhh, fy alltså... En del klämnmer ur sig saker utan att tänka sig för och skiter totalt i ifall de sårar andra. Och så alla de där falska människorna. Jag blir galen. Hade god lust att strunta i både fysiken och idrotten idag för att jag kände "jag orkar inte mer nu". Var på sådanat dåligt humör, men jag bet ihop och gick på alla lektioner. Och jag som hatar idrott och ändå är med på varje lektion, fick frånvaro idag. TACK SÅ MYCKET. Okej, ni fattar, jag är inte glad idag. Ska göra matte nu. Förstå mig på alla tal som är krångliga medans jag blir gladare, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0