Lördag

God morgon! Insåg hur trött jag måste ha varit igår som räknade helt fel. Verkligen illa, haha. Sov tolv timmar i natt, så nu är jag utvilad. Helt otroligt hur fort dagen går när man stiger upp vid tolv på "morgonen". Skulle ju ha varit iväg på fotboll, men eftersom jag vaknade så sent så skippade jag den. Har inga särskilda planer för dagen förutom att dra till mormorm en sväng och försöka beställa hem skorna för tredje gången. Nelly är nog en av de jobbigaste sidor att beställa ifrån, det ska alltid krångla på något vis.
Nu ska jag sjunga med i Maggios låtar och njuta av dagen. Satan i Gatan kan nog vara det bästa album som gjorts. Tröttnar ju aldrig på det. Ska även komma på idéer till en fotografering som ska göras på måndag. Har fantasibrist så det går lite segt. 

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0