Elektropop i Idol



Fy sjuttsingen vad jag gillar att se på Idol. Men de är lite väl hårda ibland. Tycker synd om de som gör bort sig totalt och sitter med gåshud och bara stirrar åt de som verkligen är bra. Vill söka igen. Haha, snacka om att vara velig. Från att jag aldrig skulle kunna tänka mig att se programet till att vilja vara med en andra gång. Hm. Men det var ju roligt. Och nu fattar man ju allt. Kommer nog aldrig släppa drömmen om en artistkarriär. Har ju trott på det hela mitt liv. Eller, velat det så stark så att det är helt otroligt. Fast om jag ska iväg nästa år igen, då vill jag ha med mig några vänner som kan stötta en riktigt ordentligt! Okej..? Då säger vi så. Och kanske en bättre låt. Duffys Warwick avenue vill jag spy på. Blabla, jag tramsar på bra nu. Har skrattat så att magen krampat åt fruarna i Hollywood. Det är ju så himla kul. Ska ta och packa väskan inför imorgon nu och sedan leta reda på kläder. Åh, detta tändiga klädproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0