27 Oktober 2011



Ifrån spex i våras.

Nu när till och med mamma klagat på att jag inte skrivit något, så är det väl bäst att jag gör det. Det har varit en riktigt seg torsdag. Hela förmiddagen har vi suttit och lyssnat och jobbat med företagande. Egentligen borde jag ha tyckt det varit intressant, för jag har tänkt skaffa eget företag när jag blivit äldre. Haha. Sexton år och vet redan vad man vill. I stort sett i alla fall... Men det var bara tröttsamt. Och när det var färdigt så hade vi två lektioner kvar. Puhh..! Det var otroligt skönt att få komma hem. Har suttit vid pianot och plingat lite. Är väldigt glad över att vi flyttat pianot intill mitt rum.

I morgon så har jag sovmorgon och slutar kvart i två. Har endast tre lektioner.  Kan en sista dag innan lov se bättre ut? Så det blir väldigt chill. Det ska bli underbart med lov. Få vila upp sig och vara ledig. Nu måste jag ta mig en titt på spanskagloserna, sen ska jag kika lite på teve. Är alldeles ensam hemma ikväll och är himla sällskapssjuk. Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0