Nej, jag fyller INTE år imorgon



Då var det bara en dag kvar tills det är helg. Veckan har bara susat förbi. Det var ju alldeles nyligen måndag. Och om två veckor är det höstllov. Det är ju snart jul!! Hehe, ska lugna ner mig lite nu. Vi kan ju börja med helg först och främst.
Idag fick vi reda på två prov. Kemin är jag helt nöjd med. Det gick precis så galant som jag hoppats. Men historian alltså... Jag skäms verkligen. Inte för att jag anser mig själv som bra på historia, men eftersom jag gick ut med oväntat bra (blev verkligen chockad) betyg när jag gick ur nian, så kändes det här som ett slag i magen. Ganska pinsamt faktiskt. Fast både lärare och elever har ju lite svårt för det nya systemet än så länge, så alla är nog ganska så virriga. Man vet ju inte riktigt vilket betyg man ligger på och det är även svårare att uppnå högre betyg än förut.
Efter skolan blev det lite spelning med bandet. Sen bar det av hemåt och då blev jag i telefon med Julia ett bra tag. Har även fått i mig smörgås till middag, det vanliga helt enkelt.


När jag loggade in på facebook förut så fick jag frågan "Fyller du år i morgon?"
Jag började då fundera över vad den som frågade mig det menade. Men då såg jag att jag nu fyller år 14 oktober. Hm... Så vitt jag vet så föddes jag den 14 maj. Mina vänner hade helt enkelt facerapeat mig när jag lånat ut min dator under historian.
Okej, tänkte jag, det är väl bara att ändra tillbaks. Ingen big deal. MEN... Mitt födelsedatum är låst på facebook. Jag kan verkligen inte ändra tillbak det. Så så som det ser ut just nu, så kommer jag få fylla år i morgon. Men det är alltså FEL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0