Mysig dag i Karlstad



Hejsvejs! Jag drog runt med systemkameran idag, men lik förbannat så knäpper jag bilder med mobilen, haha. Men den har ju lite roligare effekter, fast att den är så betyfligt mycket sämre än min riktiga kamera. Har haft en riktigt trevlig dag i staden med min syster idag. Vi har shoppat och mått gött. Fann mig två par nya ringar och tre par tröjor. Gosigooströjor får man aldrig för många av. Efter ett tags shoppande så lunchade vi med familjen och sedan blev det lite mer affärer. Det sista vi gjorde av dagen var att springa in på Coop och köpa med oss lite godsaker inför hemfärden. Sedan bar bar vi av hemåt jättetrötta. Somnade och sov så gott där bak i bilen. Nu har jag ganska så nyligen kommit hem och hunnit studera mina inköp som jag är väldigt nöjd över. Nu väntas läxläsning. Tur att det inte är allt för bra teve på söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0