Yellow



I morgon är det första april. Ska ni luras nåt då? Det ska nog inte jag, hehe. Är sjukt dålig på det. Men passa på att lura mig, för en mer lättlurad tjej får ni leta efter. "Kolla, en rosa apa!" Jag: "Vaaart?!?!" Men det är nästan så.
Första april ja, en månad kvar. Sover dåligt om nätterna för att jag är nervös. Men det är skitläskigt. Det finns en chans (risk?) att hela Sverige vet vem man är om ett halvår. Det är knappast troligt, men det kan bli så. Det är en på flera tusen, men det kan ske. Och det gör mig skrcäkslagen. Allt har gått så fort.
Men fredag i morgon, det gillar vi!! Speciellt engelskaprovet.

Kommentarer
Postat av: Maii<33

Äsch ! :) Döm tapper haka när dom hör dig ^^ Jag tror på dig Josefin !! ;P

2011-03-31 @ 19:44:08
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0