Men ge er nu va?



Nationella ska vi inte ens prata om. Jag sumpade det totalt. Nej, denna dag var inge vidare. Sen så ska det småbråkas emellan, om saker som är helt knäppa egentligen. Typ om mat. Ja, det ni. Om vad man äter och inte äter. Men ge er nu va? Jag äter, okej. Annars skulle jag väl knappast se ut så här? Nej just det.
Men vi fick sluta runt halv ett idag. Nice!! Så jag fick mig skjuts hem av farmor, så jag har varit hemma ett tag nu. Och så har vi inga läxor under denna vecka, plus Hovfjället i morgon. Det kan bli bra det här! Kanske borde leta skidkläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hade också nationella idag. I vilket ämne?

Jag hade i biologi, det gick bokstavligt talat åt h-e-l-v-e-t-e!! Mitt MVG är som begravt under marken nu, hehe.

2011-03-16 @ 18:38:44
URL: http://rragda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0