Did I say something stupdid?



I morgon så har jag en hel del att göra. Jag ska vid tolv strosa iväg till Bygdegården, för det är mârten i Åsteby i morgon. Sen vid två ska jag vara i Bada, för jag ska badaa, nej, jag ska träna med gänget. Så det är lite saker sådär. Fast ganska skönt att få vara lite upptagen ett tag, slippa gå runt och vara rastlös. Snart är det dags för skola igen ju, men ska jag vara ärlig så längtar jag. Saknar kompisarna enormt mycket. Även min lite knäppa klass, hehe.

Take me
This is all that I've got
This is all that I'm not
All that I'll ever be
I've got flaws, I've got faults
Keep searching for your perfect heart
It doesn't matter who you are
We all have our scars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0