When the light hits your eyes



God morgon! Kanske lite för sent att säga det, menmen...
Sov till tjugo över elva idag, inte bra, men jag är så trött hela tiden. Kan ju inte sova om nätterna. Nattmänniska som jag är. Fick lite kul i morse när jag kom in på facebook, haha, hm, ja.. Någon har kul med Julias fb, men jag är oskyldig. Faktiskt.
Var iväg till mormor på mat nyss, fläskkotlett och sallad. Det är så äckligt varmt idag så man bara vill dö. Det är klippigt och fuktigt, usch! Det är så typiskt Sverige, att efter ungefär två dagars skön värme så bli det fuktig värme. Jag ska flytta ifrån Sverige när jag utbildat mig klart.
Vill ni veta nåt kul då? Jag kom in på Natur, oväntat va? Haha, nej, hade allt en hel del poäng över gränsen. Men mitt val känns så bra, jag är helt säker på det. Skitsamma om några av vännerna drar till samhäll, jag får ju nya vänner och några följer faktiskt med mig så.
Slutpratat om skolan, jag har sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0