Well, I didn't mean to hurt you, but I'm sorry if I did



Det är lustigt att man kan bli så trött utav att vara vaken om nätterna, även om man sover de timmar som man bör. Är jätteseg idag. Äh, skitsamma, jag hade ju kul igår, så det är det värt. Fick grillat till mat idag med, det är aldrig fel. Och ikväll får jag hela huset för mig själv. Wihoo! Hm, nja, inte riktigt. Men skönt med lite ensamtid. Kanske kolla på nån film och må gött. I morgon är det ny vecka och nya möjligheter och till helgen är det Country festival här i Torsby, så då får vi se vad vi hittar på. Och det dröjer inte förrens det är Fryksdalsdansen nere vid Kolsnäs.
Men först måste jag övertala både vänner och mamma på en Stockholmsresa som känns väldigt behövlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0