Min dag i Karlstad



Hallå! Nur är jag hemma, äntligen.
Det var en kul dag i stan. Först sprang vi runt i lite affärer i själva stan och sen drog vi till Bergvik och åt. Sen shoppade vi vidare där inne. Jag lycades få tag i två nya toppar, väldigt lite för att vara mig. Jag är rätt imponerad att jag inte köpte mer, skönt att ha pengar kvar. Kanske köper jag mig ett par skor för de, eller så behåller jag de ett tag till.
På vägen hem så sov jag så sött så. Dödstrött är nog ordet som beskriver min eftermiddag bäst, men även nu med. Hemma hade vi lite kvällsfika med te och skorpor. Mysigt.
Nu ska jag bara vänta in Allsång På Skansen, Ulrik Munther gästar ju programet, så det får man inte missa! Efter det blir det Morden i Midsomer. Perfekt avslutning på en bra dag. Och i väntan ska jag bläddra i min nya Vecko Revyn som låg i påstlådan när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Maii<3

Fina Bilder ! :D

2011-07-05 @ 20:12:43
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0