Dags för sommarjobb



God morgon!
De flesta som jag känner är nu lediga och sover vid den här tidpunkten, men jag är redo för jobb. Det gick skapligt att gå upp ändå, men nu börjar jag känna mig lite seg. Ikväll ska jag förska komma i säng tidigare. Idag när jag vaknade så kändes det så bra. Jag fick en känsla av "shit, nu ska vi göra något kul av livet. det är för kort för att slösa bort det". Hm. Lite läskigt, men det kändes bra. Så jag känner mig jätteglad och positiv. Härlig känsla. Fast det känns lite surt också, för det känns som att sommarlovet är över. Nej, bort med tråkiga tankar nu. Den här veckan ska få gå fort så att det blir Fredag och Kolsnäs snart. Roligt att dra ut med vännerna och dansa och ha kul.
Ha en bra dag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0