27 juli 2011



God morgon!
En kall morgon, men förhoppningsvis en fin dag. Somnade betydligt senare igår, så idag är jag lite trött. Insåg nu hur konstig ens mun blir i camen när det är ljust. Hm. Får nog ta och försöka fixa det någon dag. Dra ner rullgardinen vore kanske inte helt fel. Väntar på att pappa ska komma och skjutsa mig till Torsby, för här ska det jobbas! Pengarna rullar in, japp. Ska nog dra en sväng till Karlstad när lönen kommit. Är i behov av ett par nya jeans. Ska när jag kommer hem planera helgen lite med mina vänner, höra hur allt blir och så. Ja för er som nu inte vet så är det Fryksdalsdansen denna helg. Det är vid Kolsnäs i Sunne. Ja, faktum är väl att det till och med börjar idag. Det är väl ganska så "stora" band och artister som gästar Värmland då.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0