15 December 2011



Jag tömde nyss min mobil på foton, och jag undrar varför i hela friden jag inte satt kodlås på den? Haha. Jag har alldeles för många egobilder och det är inga snygga sådana heller. Nej, jag gör fula miner, är nyvaken, har inge smink, osv. Men ett litet smakprov fick ni i alla fall nu, och de är några av de bättre!

Vet ni vad?! Det är en vecka tills vi får jullov! Så himla skönt. Är ledig i ungefär tre veckor. Men på tal om jullov, vart tog snön vägen? Det har tråkigt nog blivit bart ute på backen igen. Det är bara att hålla tummarna på att det kommer ner något vitt ifrån skyn snart igen.

Idag slutade vi vid halv tolv. Torsdagar är helt klart den bästa skoldagen. Endast tre lektioner. När jag kom hem så trodde jag att klockan var runt fem, men den var bara halv ett. Och att den inte ens är fem nu känns bara bra. Dagen blir så himla lång när man har kortdagar. Och imorgon är det redan fredag!
Jag ska ta och skriva på mitt spanskabrev nu. Tjollahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0