Lov igen!!!



Åhh, jag har lov igen! Nästan så att man borde pressa ut en glädjetår. Kommer sakna barnen, det är liksom rätt mysigt att umgås med dom. Men ack så uttröttande. Man blir mer sliten av att vara med ungar än att ränna ute om nätterna. Tur att Julia kommer hit och piggar upp mig nu då. Vi bestämde ju igår att hon skulle komma vid fyra, så hon dyker nog upp strax. Vi ska se den spännande fortsättningen av serien ikväll. Så jäkla bra serie alltså. När jag kom hem så firade jag med smörgåsar. Någon mer än jag som älskar frukostmat? Jag och min syrra skulle nog kunna leva på smörgåsar, fil, youghurt, flingor, te, oboy osv. Jätteonyttigt och inte nog med vitaminer och protein, haha, så det är väl tur att vi bor hemma så att vi äter rätt så normalt i alla fall. När mamma jobbade så åt vi dock mest smörgåsar om dagarna, men det är ju gott så. Nu ska jag leta reda på Linneas dator så att jag kan koppla in alla sladdar och fixa det till teven. Men först lite kaffe för att orka med allt. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0