Ladies love Justin Bieber


I väntan på scenuppträdanden så stack vi till McDonalds på mat. Vi är såå nyttiga.

Den lägsta dagen i världshistorien tro? Fast ändå har den gått väldigt snabbt. Lite konstigt det där. Satt nyss och skrev och en väldans text, men det blev både rörigt och för personligt så jag raderade allt. Jag är känslomässigt helt annorlunda nu, alldels för sur. Och där sätter vi punkt för just det.
Ikväll ska jag mysa med film. Vill gråta och gråta, så gråtfilm vore toppen. Satt förut och läste om Titanic och blev jättebesviken när jag insåg att kärlekshistorian om är med i filmen inte är sann. Bara påhittad av den som gjort filmen. Vilken besvikelse. Det förstörde min dag, haha. I sexton år har man trott att det var sant, vad fel man kan ha alltså. Nej, måste leta reda på en filmis nu. Tror annars det börja någon runt halv tio som verkade bra.

Hahaha, finns mycket kul på spotify!!
Papa Razzi and the Photogs – Ladies Love Justin Bieber



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0