Be strong



God morgon! Jag hade nyss suttit och skrivit ihop en text, men då lyckades jag självklart trycka fel så att allt försvann. Så typiskt. Men det jag skrivit var väl stilen med att det är väldigt varmt idag, så att jag nästan kvävs. Skämt och sido, men det är riktigt hett. Jag ber till gudarna att det inte blir sådär äckligt fuktigt, för då förstörs både håret och sminket. Som tur är fixar jag mig inte mycket med de sakerna nu när jag jobbar, jag orkar helt enkelt inte. När jag kommer hem ska jag dra iväg på en promenade och fota, om nu vädret vill det. Det såg ut att bli lite regn framåt eftermiddagen. Nu måste jag faktiskt ha kaffe, för jag är trött. Det blev väl lite sent igår, attans också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0