I Falun



Hallå mina vänner!
Nu befinner jag mig i Falun. Vi har sprungit runt i affärer och nog fick jag mig några nya plagg. Sen så skulle vi iväg och äta mat. Vi åkte runt i tjugo minuter och letade efter en pizzeria, för GPS:n ville inte visa rätt väg. Men det var värt tiden, för jisses vad god pizzan var. Men vad gör jag i Falun då? För er som har missat det så att jag  ska söka till idol. Jag är sjukt nervös och kan knappt sitta still på grund utav nerverna.
Vi var och kikade där jag och min mamma och syster ska stå i kö i morgon förut - ingen i kön än! Vi ska nog iväg och kolla runt lite mer snart. Se vart majbrasan ska hållas här i Falun.
Men ha en superduper kväll nu med er! Och som jag sa förut - ta det lugnt.
Med varma hälsningar ifrån Falun.

Kommentarer
Postat av: Torsby

Lycka till! ;)

2011-04-30 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0