Vill inte släppa taget



Har kommit hem ifrån ett tag på Torsby. Var ju på öppet i Stjerneskolan som sagt. Gymnasieval ja... En jobbig sak. En sak som jag helst skulle skippa, för det är svårt. Jag tror det blir natur, för det är ju mina ämnen. Men jag vet inte en enda som ska gå natur. Jag skulle vara så glad om jag fick med mig någon som man visste vem det var. De flesta ifrån min klass ska gå samhäll som det verkar, och det är nästan så att jag också funderar på  att göra det med, på grund av att jag inte vill lämna dom. Det är ju sjukt, men min klass är den bästa jag någonsin haft och antagligen någonsin kommer att få. Vi har så kul ihop. Vi skrattar och ler. Och så är vi duktiga. Vi är en ganska smart klass. Jag vill inte släppa taget om dom, men snart måste jag göra det. Det är nästan bara en termin kvar tillsammans med dom. Jag vill inte, men jag måste. Man måste ju gå vidare. Det här börjar seriöst låta hel-knäppt... Men om det är någon som vet någon som ska gå natur så kan ni vill berätta det? ;) (oj, en smilies!)

Kommentarer
Postat av: julia

SV: så sant! och jag tror att det kommer att vara den bästa som vi någonsin kommer att få också..♥

2010-11-27 @ 15:27:14
URL: http://hadokoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0