Gymnasieval



Jämt nu finns det en sak som gör mig tokig - gymnasivalet. Ska man satsa på det man drömmer om eller på något mera vettigt? Jag älskar att sjunga, det vet alla de närmaste. Jag klarar inte att gå en dag utan att sjunga, det funkar inte. Så musiklinjen vore kul. Men om det går åt skogen då? Vad gör man då? Och jag älskar ju matte, och NO kommer jämt efter... Jisses vad nördig jag låter, men det är ju sant. Så natur vore ju inte fel. Det är ju även bra om man ska studera vidare sen, som jag antagligen ska.
Linnea tycker det är självklart att jag ska gå musik, medans mamma tycker natur. Men vad vill jag då?
Men jag antar att jag slutar i Torsby på natur. Men har ingen aning om någon annan man känner ska gå där. Ja, kompisarna, de kommer i alla fall inte gå natur, det är jag rätt så säker på.
Åh vad jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

2010-11-15 @ 20:26:35
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: mamma

mamma tycker du får bestämma själv!

2010-11-17 @ 07:13:18
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska gå efter dina drömmar! Man ska njuta av gymnasiet och om du är duktig på att sjunga tycker jag absolut att du ska gå en musiklinje.



/en hårt arbetande samhällsvetare

2010-11-17 @ 17:07:34
Postat av: Bredesilje

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-08-04 @ 11:19:26
URL: http://bredesilje.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0