Dåligt bloggande, ja vet!


Så här är det: Min dag har varit ganska så fullspäckad.
Spanska: Lagade mat
Svenska: Var i datasalen
Matte: Matteprov
Lunch
Elevensval: Gick i genom Julshowen
Slöjd: Skippade den och repade istället
Hemkunskap: Hade det i cirka en timme, läste upp "vårat projekt"
Sen efter skolan så repade vi tills klockan sex ungefär. Fast vi sjöng och spelade inte jämt, vi hade även "djupa diskussioner". Jag var sur och kände mig värdelös, tur att man har kompisar som gör en glad! Fast sen hade vi det kul, efter att vi lekt psykologer och så. Vi fick låten att låta ganska så bra och så skrattade vi jättemycket. Skitbra kompisar har jag, bara så att ni vet. Ett stort ♥ till dom!
Och nu har jag massa skolgrejer som måste göras.
Måste bli klar med novellen
Måste kolla på matten (matteprov B-del i morgon)
Och så måste jag läsa lite NO
Och det värsta med allt är att jag är tröttare än tröttast, men det är bara att ligga i, det är ju snart lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0