13/5-16


Hallå på er! I maj känns det som om alla fyller år. Igår var vi och firade Oscars mormor som blev ett år äldre. Det bjöds på massa gott! Och i morgon är det min tur. Ikväll kom syrran, Lovisa oxh Erik över hem till oss. Några drack kaffe, medan andra drack drinkar. Riktigt trevligt. Nu har vinet kommit fram och i samma veva packas det inför morgondagen. Jag och min kärlek ska fira min födelsedag genom att bo på hotell i Karlstad, plus gå ut och käka tapas. Det ska bli SÅ mysigt. Och bara tanken på att vi ska få äta hotellfrukost på söndag, gör mig tårögd. Underbart. Men vi måste upp rätt tidigt på söndag, då vi 11.00 några mil längre bort, ska på Oscars kusins konfirmation. Det blir fullt upp led andra ord, men det ska bli härligt med mini-semester! Det är så väl spenderade pengar, för de gör gott för själen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0